1/72 Zvezda MiG-21 bis 17126

Previous topic - Next topic

M@rio

Evo napokon zavrsen!!!
Doradjivan tu i tamo...Ofarban Humbrol Hu 127 enamel bojom, boju za unutrasnjost kokpita kao i za unutrasnjost kutija stajnih trapova sam pravio(mixovao)...Upotrebljen set za doradu(eceraj) Sneak peek za R verziju ali malo modifikovan, sediste rezinsko...Hvala svima na savetima i pomoci oko izrade ove makete koja je po meni stvarno no.1 u ovoj razmeri...

Fotke i nisu nesto ispale, nisam mogao bolje da izvucem iz foto aparata koji trenutno imam...To je to za sada!!!






                                
M@rio

zixo

Posto sam ja jos uvek amater i nisam na tvom nivou, mogu rec i da mi se dopada maketa. Sa druge strane imam par zamerki.

Prvo, nisi trebao astavis rakete K-13 jer se odavno ne koriste, drugo rondele na trupu si postavio visoko i trece boja za kokpit je malo promasena. Opet sve to ne kvari utisak da je maketa dobra.

ubermagog

Zixove primedbe stoje, ali je pored njih ostalo dobro ispalo na kraju!
Dodato je puno detalja koje obicno nevidjamo po migzima

:cheers

zixo

Da, zaista svaka cast na detaljima. Mozes li nam nesto vise reci o njima?

Sandman

#4
Čini mi se da se maketa malo više sija nego što bi trebalo, ali zaista si uložio dosta truda oko sitnih detalja - sve ove antenice, "poluga" koja drži poklopac kabine, zakrilca u spuštenom položaju, kao i horizontalni stabilizatori - ne viđamo često ovakve dorade na ovoj maketi...

Svakako lep rad...

dusko

Divno izgleda sve pohvale pa da sledeca bude jos bolja.

M@rio

Na ovoj maketi je doradjivano sledece:
1.   stajni trap i tockovi (kompletno), sto ce reci i prednji i ovi sa strane (zadnji)
2.   kutije stajnog trapa sa strane
3.   kabina - palica, sediste
4.   prednje staklo kabine
5.   na samom trupu kod korena repa uradjena izbocina sa desne strane
6.   rep prepravljen, isecena i pomerena pokretna povrsina, urezane druge panel linije
7.   napravio SAU-antene i na prednjem delu aviona i na repu