Hobby Boss A6M Type52 1/72

Previous topic - Next topic

olakazanja

Predstavljam vam moju 5. maketu po redu,prva koja se meni svidela i za koju mislim da je zasluzila da se nadje ovde.Maketa u kojoj sam isprobao tehnike drybrush-a,chiping,maskiranje canopyja,weathering itd...citao sam dosta o svemu ali posto sam pocetnik nisam stigao sve da isprobam.Radi se o Mitsubishiju A6M Zero Type 52 od Hobby Bossa.Potrudio sam se da ga uradim u semi 203-ce letece grupe W.O.T.TANIMIZU KAGOSHIMA Jun 1945,samo sam malo izmenio semu farbanja.Vise mi se svidelo ova druga kamuflaza ispod zadnjih krilaca(ako se uopste tako zove).Znam da to nije po pravilima ali oprostite mi sad za pocetak ;D.Cela je maketa uglavnom radjena cetkarenjem sem ovog zutog detalja na krilima,to je airbrush i dobro maskiranje,boje su revell i humbrol.Chiping sam radio uz pomoc srebrnog tankog markera i cetkice.Lak nije bas za makete ali posluzio je,pisalo je da je matt mada nebih rekao da jeste,previse mi sija.2 stvari koje za sigurno znam da su greske,jedna je ispod canopy-ja,napred nije ofarbano lepo,mislio sam da ga ne prekriva canopy vec se sve to farba kad bude isla boja trupa a druga je to sto fale 2 decala pri dnu krila,crveni okviri,to je zato sto sam jedan lepo zalepio a drugi se izmigoljio,pokusao da ga ispravim ali je pukao pa sam na zalost oba skinuo.Eto toliko od mene i evo ovim radom bi da se predstavim,Marko Milosevic iz Subotice








Dada

#1
Kao prvo, dobro dosao na forum.

Kao drugo, svaka maketa zasluzuje da se nadje na forumu :) znaci samo bez tenzije i predrasuda :)

Sto se tice makete, prvo sto mi zapada za oko je malo veci sjaj nego sto bi trebalo. To se lako sredi sa lakovima, rekao si i sam, pa necu razglabati mnogo.

Chiping, po meni suvise si ga ravnomerno rasporedio.
Po pravilu, najjaca ostecenja na zmaju aviona se javljaju u polju elise, tj. kruznice koju ona opisuje.