MIG 21 f-13(Revell)

Previous topic - Next topic

sezan

Zavrsio !Ova mi je cela bila nesto baksuzna ali dobro,s obzirom da sam pocetnik i da je samo za kucnu prezentaciju,nije lose!Imao sam problema i sa metalik bojom i sa konopijem(Al to sam kasno video),dva puta kompletno skidana farba...i tako!Nista od tehnika ostarivanja nisam radio jer ovako ofarban izgleda kao da je prosao sito i reseto!Sam se izcipovao.. ;D Sudite kolege!Hvala!




"Smart you must be... Try not. Do or Do not... There is no try"-YODA

Hawkeye

Da li su ovo oznake iz kutije?

'Уживај младићу за младости своје!'

Dada

Koliko mogu da primetim, spojevi su ok, malo bi trerbalo da pripazis oko postavljanje staklica.... Farbanje... I sam si rekao da si imao pehove, tako da znas gde su greske, dekali su fino legli, nema ostatka vazduha pod njima, sve u svemu za pocetnicku maketu sasvim ok. Naravno vremenom ces uci u rutinu. Necu te vise hvalim da se ne uobrazis :D
P.S. Probaj da stavis neki paus ispod lampe kada slikas maketu, pogotovo ovako ofarbanu... Ubije odsjaj, a sve se lepo vidi.
POz!

sezan

#3

Pravo da vam kazem,razmisljao sam dal uopste da je slikam koliko sam se razocarao i kad vidim kakve su vase!Ali izvesticu se i ja valjda jednog dana!Hvala na komentarima!
"Smart you must be... Try not. Do or Do not... There is no try"-YODA

Messerschmitt

Jako si ga lepo uradio (s obzirom na iskustvo) i svaka ti čast za trud!Polako...kako koju maketu radiš bićeš sve sigurniji i veštiji,tako da ćeš početničke probleme vremenom prevazići...
Ali ipak mislim da si ga trebao malo ostariti,tako da bi to odvlačilo pažnju od onih stvari koje su ti pravile problem... ;D   Sa washom bi potpuno drugačije izgledao!!! ;)

Svaka čast za trud i samo napred!!!

sezan

Uplasio sam se da cu jos vise da je upropastim ako krenem sa nekim woshom!Neka je ovakva za sad!Hvala!
"Smart you must be... Try not. Do or Do not... There is no try"-YODA

Messerschmitt